Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG
Autor: Krajčová, Vendula
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomový projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik kon-cernu Continental AG se soustředí na vytvoření návrhu manuálu značky Continental pro nákladní pneumatiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současným manažerským přístupem k řízení značky a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je manuál, který podporuje navrhovaný zákaznický přístup při uvádění značky Continental na nové mimovropské trhy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1823
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 3661


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krajčová_2006_dp.pdfZablokované 4.214Mb PDF Zobrazit/otevřít
krajčová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krajčová_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet