Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb

Show full item record

No preview available
Title: Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb
Author: Fryštacká, Lucie
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Ve své bakalářské práci se zabývám tématem nákupního chování a typologií zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zákazníci tohoto segmentu jsou lidé, kteří cho-vají zvíře a nakupují pro něj krmiva a ostatní potřeby. V teoretické části provedu rešerši odborné literatury, která se zabývá nákupním chováním, psychologií spotřebitele a segmen-tací spotřebitelského trhu. V praktické části provedu analýzu nákupního chování zákazníků, které následně rozdělím do jednotlivých skupin typologie agentury STEM/MARK. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18325
Date: 2011-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18745


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fryštacká_2011_bp.pdf 1.376Mb PDF View/Open
fryštacká_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open
fryštacká_2011_op.doc 136Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account