Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image
Author: Kuklišová, Renata
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato práce se zabývá společenskou odpovědností firmy a vlivem na její firemní image. Je zaměřena na charakteristiku a analýzu CSR aktivit společnosti DHL Express. V první části práce je popsána společenská odpovědnost firmy z teoretického hlediska. Následně, ve druhé části, analyzováno, jaké nástroje CSR využívá firma DHL Express a jak to vnímají její zákazníci. Pozornost je věnována celosvětovým i lokálním aktivitám firmy a zpětné vazbě. V poslední části práce je návrh komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18362
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kuklišová_2011_dp.pdf 1.530Mb PDF View/Open
kuklišová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
kuklišová_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account