Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.
Author: Legnerová, Veronika
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se skládá ze tří základních částí. Teoretická část je zaměřena na dva celky. Prvním z nich je přiblížení problematiky divadla a provozování divadelní činnosti. Druhý celek se zabývá marketingem služeb, umění, marketingovou komunikací. Vše je zpracováno s ohledem na využití v rámci divadelní praxe. V závěru teoretické části jsou definovány výzkumné metody, které jsou využity v rámci části praktické. Závěrem praktické části je analýza současného stavu komunikace Divadla Bolka Polívky. Výsledky marketingového výzkumu jsou východiskem k návrhu projektu komunikační kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18390
Date: 2011-04-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18405


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
legnerová_2011_dp.pdf 1.658Mb PDF View/Open
legnerová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
legnerová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account