Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o.
Author: Janíčková, Iva
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické po-znatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Dru-há část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou reali-zaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Smyslem práce bylo sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně mar-ketingových činností prováděných firmou SENSIT - HOLDING, s.r.o. v druhé polovině roku 2006 a první polovině roku 2007.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1840
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 3630


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janíčková_2006_dp.pdfBlocked 847.3Kb PDF
janíčková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
janíčková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account