Srovnání komunikace Statutárního města Opavy v letech 2003 a 2010

DSpace Repository

Language: English čeština 

Srovnání komunikace Statutárního města Opavy v letech 2003 a 2010

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Machovský, Jaroslav
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:59:18Z
dc.date.available 2012-03-11T14:59:18Z
dc.date.issued 2011-04-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18403
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je srovnání komunikace Statutárního města Opavy v letech 2003 a 2010. V teoretické části jsem se zabýval teorií vnější a vnitřní komunikace a marke-tingem obcí a měst. V analytické části jsem realizoval několik dotazníkových průzkumů, využil jsem významně i data pocházející ze sekundárních výzkumů. Srovnával jsem rovněž vnitřní a vnější komunikaci města v letech 2003 a 2010. V projektové části diplomové prá-ce jsem zaměřil na komunikaci se zákazníky města (občany) formou newsletterů, cílem bylo využít v rámci projektu prvků přímého a virálního marketingu při relativně nízkých nákladech na komunikaci. cs
dc.format 90 cs
dc.format.extent 2191113 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Statutární město Opava cs
dc.subject vnitřní a vnější komunikace cs
dc.subject srovnávací analýza cs
dc.subject zákazníci města cs
dc.subject newslettery cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject dotazníkový průzkum cs
dc.subject sekundární analýza cs
dc.subject Statutory City of Opava en
dc.subject internal and external communication en
dc.subject city clients en
dc.subject newsletters en
dc.subject communication campaign en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject secondary analysis en
dc.title Srovnání komunikace Statutárního města Opavy v letech 2003 a 2010 cs
dc.title.alternative Comparison of Communication of the Statutory Town of Opava in the Years 2003 and 2010 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the present thesis is a comparison of the Statutory City of Opava communica-tion strategy in the years 2003 and 2010. The theoretical part of the thesis introduces the theory of the external and internal communication and the marketing strategies of villages and towns. In the analytical part I realized several questionnaire surveys, using also data from secondary studies. I compared the internal and external town communication in the years 2003 and 2010. The practical part of the present thesis focuses on the communication with the city clients (citizens) in the form of newsletters. The goal was to utilise factors of direct and viral marketing at relatively low costs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18579
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
machovský_2011_dp.pdf 2.089Mb PDF View/Open
machovský_2011_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
machovský_2011_op.doc 104.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account