Teoretická práce: Obrazové zpracování a kamerové řešení scén u hraného filmu Praktická práce: Hraný film, kamera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teoretická práce: Obrazové zpracování a kamerové řešení scén u hraného filmu Praktická práce: Hraný film, kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fandli, Juraj
dc.contributor.author Erlebach, Libor
dc.date.accessioned 2012-03-11T16:25:10Z
dc.date.available 2012-03-11T16:25:10Z
dc.date.issued 2011-05-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18520
dc.description.abstract Cílem této práce je shrnout hlavní principy používané při plánování záběrů u hraného filmu. Znalosti získané v průběhu natáčení studentských filmů jsou rozšířené o teoretické výklady z odborných publikací. Souvislosti, kombinující různé postupy při záběrování, jsou však do jisté míry odrazem individuálního tvůrčího stylu hlavních složek filmového štábu. Některá pravidla jsou však obecně platná již řadu let a pro filmové tvůrce představují základ celé práce. cs
dc.format 35 s. cs
dc.format.extent 5276285 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Záběrování cs
dc.subject obrazové zpracování cs
dc.subject storyboard cs
dc.subject působnost cs
dc.subject osa cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject Vizualization en
dc.subject shot en
dc.subject storyboard en
dc.subject perception en
dc.subject feeling en
dc.subject line of action en
dc.title Teoretická práce: Obrazové zpracování a kamerové řešení scén u hraného filmu Praktická práce: Hraný film, kamera cs
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Image Storytelling and Camera in Feature Film Scenes 2. Practical Part: Feature Film - Photography en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hardoš, Jozef
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated The objective of this work is to summarize main principles used in shot planning of feature film. The knowledge which I got in shooting of student films is extended by theoretical explanations from professional publications. Visualization can be different, because of individual creative style of the main components of the film crew. Some rules are generally valid for many years and they form fundamentals of whole filmmaker's work. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 18862
dc.date.assigned 2011-01-31
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
erlebach_2011_bp.pdf 5.031Mb PDF View/Open
erlebach_2011_vp.doc 77Kb Microsoft Word View/Open
erlebach_2011_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account