Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků

Show full item record

No preview available
Title: Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků
Author: Kožušníková, Bohdana
Advisor: Lazarová, Bohumíra
Abstract: Ve své práci se zaměřuji na problematiku profesní orientace sociálně znevýhodněných žákků. V teoretické části práce, kterou jsem rozdělila do dvou kapitol, se věnuji nejprve profesní orientaci a následně sociálně znevýhodněnému žákkovi.V první části práce nejprve objasňuji termín profesní orientace, dále mluvím o jejím významu a činitelích, kteří se na ní podílejí. Ve druhé části definuji termín sociálně znevýhodněného žáka a vymezuji termín sociálního zněvýhodnění. Po vysvětlení těchto termínů přecházím k praktické části práce, kde dokládám na vybraných sociálně znevýhodněných žácích jejich profesní orientaci. Základním zdrojem informací pro zpracování praktické části práce je kvalitativní průzkum, který jsem uskutečnila prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů u vybraných sociálně znevýhodněných žáků. Analýzou odpovědí těchto žáků je zodpovědět na otázky, kdo nebo co může mít vliv na jejich profesní orientaci, od koho očekávají podporu při volbě povolání, co limituje výběr školy a jaké mají tito žáci aspirace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18567
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Katedra pedagogiky
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B 18092


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kožušníková_2012_bp.pdf 441.1Kb PDF View/Open
kožušníková_2012_vp.doc 26Kb Microsoft Word View/Open
kožušníková_2012_op.doc 35Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account