Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Author: Cvernová, Žaneta
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tématem využívání nástrojů PR v rámci komuni-kační strategie vybrané organizace. Teoretická část definuje pojmy komunikační strategie, PR neziskových organizací, cíle, cílové skupiny, druhy a nástroje PR využívané nezisko-vými organizacemi, media relations a metody evaluace efektivity PR. Praktická část následně vychází z teoretických poznatků zpracovaných v I. části práce. Obsahuje detailní analýzu využívání PR aktivit Nadace Terezy Maxové dětem, me-diální analýzu zaměřenou na zjištění mediálního obrazu nadace a na efektivitu media re-lations a marketingový výzkum, který je zaměřený na definování vztahů s vnější veřejností, tedy donátory nadace. Pokouší se na základě zjištěných výsledků navrhnout další směry či možnosti rozvoje PR aktivit jako jednoho z nejefektivnějších nástrojů marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18697
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 25962


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cvernová_2012_bp.pdf 1.672Mb PDF View/Open
cvernová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
cvernová_2012_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account