Prevence šikany na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prevence šikany na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Nesnídal, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:23:34Z
dc.date.available 2013-10-03T23:23:34Z
dc.date.issued 2010-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18736
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se zabývá problematikou šikany, jako nebezpečného sociálně patologického jevu a významem preventivních opatření k minimalizaci jejího výskytu. Teoretická část shrnuje dostupné informace o šikaně, přičemž jsou zde prezentovány nejvýznamnější aspekty odpovídající současnému pojetí šikany. Aplikační část dokumentuje provedené dotazníkové šetření, které ve své první části sleduje řešení výskytu šikany výchovným poradcem ve škole a ve druhé části se pak zabývá realizací preventivních opatření ve škole, zajímá se o efektivitu Minimálních preventivních programů a přibližuje spolupráci škol s jinými organizacemi a institucemi, které se na prevenci sociálně patologických jevů podílejí. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 1089214 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Šikana cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject řešení šikany cs
dc.subject preventivní programy cs
dc.subject etická výchova cs
dc.subject prevence šikany cs
dc.subject Bullying en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.subject addressing bullying prevention programs en
dc.subject ethics education en
dc.subject preventiv of bullying en
dc.title Prevence šikany na základních školách cs
dc.title.alternative Bullying Prevention at Primary Schools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2012-05-17
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the problem of bullying as a dangerous socially -patological phenomenon and the importance of preventive measures for minimalization of its occurence. The theoretical part involves available information on bullying, while the most important aspects corresponding with the present concept of bullying are presented here. The applied part shows the effected survey, which in its first part follows the solution of bullying occurence by an educational councillor at school and in its second part it deals with the implementation of preventive measures at school, the effectiveness of the Minimal preventive programmes and introduces cooperation of schools with other organizations and institutions that take part in the prevention of socially-pathological phenomena. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 25275
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-03-22
local.subject základní školy cs
local.subject prevence šikany cs
local.subject elementary schools en
local.subject bullying prevention en


Files in this item

Files Size Format View
nesnídal_2012_dp.pdf 1.038Mb PDF View/Open
nesnídal_2012_vp.doc 28Kb Microsoft Word View/Open
nesnídal_2012_op.doc 80Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account