Efektivnost pedagogického procesu ve výuce na FaME UTB ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivnost pedagogického procesu ve výuce na FaME UTB ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Pilík, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:07:32Z
dc.date.available 2010-07-14T00:07:32Z
dc.date.issued 2006-06-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1875
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá efektivností pedagogického procesu ve výuce na Fakultě managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pojednává o metodách ověřování vědomostí studentů jak z pohledu pedagogů, tak z pohledu studentů. Práce přináší zajímavý průzkum o metodách hodnocení na zdejší fakultě, který může posloužit k prezentaci názorů studentů na hodnocení formou zkoušení v rámci předmětových zkoušek a na druhé straně pohled pedagogů na tento způsob ověřování vědomostí a znalostí. Závěrem práce jsou doporučení ke zkvalitnění systému hodnocení, která vyplynou z analytického šetření mezi studenty a pedagogy. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1539783 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učení cs
dc.subject vyučování cs
dc.subject pedagogický proces cs
dc.subject efektivnost cs
dc.subject zkoušení cs
dc.subject Learning en
dc.subject teaching en
dc.subject educational process en
dc.subject efficiency en
dc.subject examination en
dc.title Efektivnost pedagogického procesu ve výuce na FaME UTB ve Zlíně cs
dc.title.alternative The efficiency of educational process in teaching at Faculty of management and economics at Tomas Baťa University in Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mikuláštík, Milan
dc.date.accepted 2006-06-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with efficiency of educational process in teaching at Faculty of management and economics at Tomas Baťa University in Zlín. It focuses on methods of students knowledge verification from teachers' and students' point(s) of view. The thesis provides interesting research about verification methods at the faculty which can be used by students for expressing their opinion. The second point of view is represented by teachers. The research eventuates in recommendations for the improvement of verification system. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4306
dc.date.assigned 2006-03-10
utb.result.grade A
local.subject univerzity cs
local.subject ekonomie cs
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject hodnocení cs
local.subject universities en
local.subject economics en
local.subject college students en
local.subject evaluation en


Files in this item

Files Size Format View
pilík_2006_bp.pdf 1.468Mb PDF View/Open
pilík_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
pilík_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account