Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Vitásková, Radka
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:01:33Z
dc.date.available 2013-10-04T00:01:33Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18794
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na formování postavy metodou liposukce. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví, procesem plánování komunikační kampaně a stručně definuje pojmy značka, image a vnitřní identita. Praktická část se zaměřuje pomocí marketingové situační analýzy a SWOT analýzy na prostředí estetické chirurgie, zvláště pak na oblast zaměřenou na modelaci těla pomocí liposukce. Poslední částí je vypracovaný projekt marketingové komunikace zdravotnického zařízení L-sukce, který je ve finále podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 80 s. cs
dc.format.extent 3319050 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zdravotnické zařízení cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject estetická chirurgie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject liposukce cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject medical services en
dc.subject healthcare en
dc.subject aesthetical surgery en
dc.subject advertisement en
dc.subject liposuction en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project of an Aesthetic Surgery Healthcare Department en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pastorková, Radmila
dc.date.accepted 2012-05-29
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is to create a project focused on marketing communication of a medical service, further oriented at shaping the body using liposuction. The theoretical part focuses on marketing communication, the details of communication in the health service, the process of planning a communication campaign and briefly it defines the idea of a brand, an image and a brand identity. The pragmatic part of this thesis analyzes the environs of aesthetic surgery utilizing the situation analysis and the SWOT analysis, and the main focus is again the shaping of the body using liposuction. The created project of the marketing communication of the medical service of the brand L-sukce is the last part, and it is eventually put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24043
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
vitásková_2012_dp.pdf 3.165Mb PDF View/Open
vitásková_2012_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
vitásková_2012_op.pdf 697.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account