Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Štursová, Karolína
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:57:36Z
dc.date.available 2013-10-04T00:57:36Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18870
dc.description.abstract Aby reklama mohla prodat, musí nejprve spotřebitele zaujmout. Kreativní strategie dává reklamnímu život, finální podobu. Má také vliv na to, jak reklama na zákazníka zapů-sobí. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem prolínají, ovlivňují a určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato bakalářská práce se věnuje kreativní strategii v televizní reklamě českého mo-bilního operátora. V teoretické části je vymezena charakteristika oblasti reklamy, televizní reklamy a problematiky kreativní strategie. Praktická část podrobně analyzuje kreativní strategii dvou nejúspěšnějších reklamních kampaní operátora T-Mobile z posledních let. cs
dc.format 78 s. (94 950 znaků) cs
dc.format.extent 5093103 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Televizní reklama cs
dc.subject Kreativní strategie cs
dc.subject Strategie reklamního sdělení cs
dc.subject Reklamní apely cs
dc.subject Infor-mační kategorie cs
dc.subject Formát reklamy cs
dc.subject Provedení reklamy cs
dc.subject Television advertising en
dc.subject Creative strategy en
dc.subject Strategy of advertising message en
dc.subject Advertising appeals en
dc.subject Information category en
dc.subject Format of advertising en
dc.subject Advertising execution en
dc.title Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile cs
dc.title.alternative Creative Strategy in Czech TV Advertising of the T-Mobile Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated An advertisement, that can sell, must attract the consumer?s attention in the first place. Creative strategy gives a final shape to the advertising message. It also influences the impact of the advertisement on the customer. It contains five main parts that blend into each other, influence each other and define the success rate and the originality of the advertisement. This bachelor thesis is focused on creative strategy in television advertising of a Czech mobile network operator. In the theoretical part there is the specification of the characteristics of advertising, TV advertising and the issue of creative strategy. The practi-cal part analyses in detail the creative strategy of two most successful advertising cam-paigns of the T-Mobile operator from the past years. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 27882
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
štursová_2012_bp.pdf 4.857Mb PDF View/Open
štursová_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
štursová_2012_op.doc 94.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account