Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže
Author: Procházková, Pavlína
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá mediální analýzou a kvantitativní analýzou mediálních výstupů neziskové akce Bambiriáda za období tří let, roky 2009 - 2011. Analýza zkoumá poměr mezi jednotlivými mediálními výstupy a rozložení propagace v jednotlivých krajích ČR. Tato analýza je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a porovnání jednotlivých mediálních výstupů, dle vlastního úsudku. Teoretická část práce je zaměřena na studium odborné literatury a na vysvětlení pojmů ? nezisková organizace, propagace a Public relations, Bambiriáda, mediální analýza a kvan-titativní výzkum. Praktická část se věnuje analýze jednotlivých mediálních sdělení v TV, rádiu, webu a tištěných médiích. Dále sleduje rozložení výstupů v krajích celé ČR a na základě mediální a kvantitativní analýzy předkládá konkrétní doporučení pro další strate-gické a marketingové plány neziskové organizace Česká rada dětí a mládeže, která akci Bambiriáda pořádá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19046
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26091


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
procházková_2012_bp.pdf 2.039Mb PDF View/Open
procházková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
procházková_2012_op.doc 95Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account