Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau

DSpace Repository

Language: English čeština 

Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau

Show full item record

No preview available
Title: Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau
Author: Čechová, Petra
Advisor: Gester, Helga Silke
Abstract: Ve své práci se zabývám marketingovými strategiemi a marketingovým mixem ve vinařství. Zvolila jsem oblast jižní Moravy, kde jsem vyrostla a Dolního Rakouska, které jsem v teoretické části popsala. Dále jsem charakterizovala všeobecné marketingové strategie a marketingový mix. V praktické části referuji o tom, které složky marketingového mixu používají naši vinaři a které rakouští vinaři. Získané informace analyzuji pomocí dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19128
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav jazyků
Discipline: Německý jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 24675


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čechová_2012_bp.pdf 1.249Mb PDF View/Open
čechová_2012_vp.zip 17.46Kb Unknown View/Open
čechová_2012_op.zip 15.88Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account