Projekt návrh brandingu TSK v návaznosti na identifikaci jeho konkurenčních výhod v oblasti CR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt návrh brandingu TSK v návaznosti na identifikaci jeho konkurenčních výhod v oblasti CR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Matušincová, Radka
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:48:09Z
dc.date.available 2013-10-04T05:48:09Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19199
dc.description.abstract Tato diplomová práce je napsána za účelem návrhu brandingu Trenčínskeho samosprávní-ho kraje v oblasti CR. Nejdříve je však nutno poznat jeho primární a sekundární ponuku CR. Teprve pak je možné určit konkurenční výhody, které jsou základem pro vytvoření brandingu. Řešený projekt by měl být podroben analýzám a měli by být navrhnuta závěrečná doporučení. cs
dc.format 125 s. cs
dc.format.extent 35257703 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject branding cs
dc.subject konkurenční výhody cs
dc.subject positioning cs
dc.subject ponuka služeb cestovního ruchu cs
dc.subject Trenčiansky samosprávny kraj cs
dc.subject tourism en
dc.subject branding en
dc.subject competitive advantages en
dc.subject positioning en
dc.subject range of services in tourism en
dc.subject the Self-governing region of Trenčín en
dc.title Projekt návrh brandingu TSK v návaznosti na identifikaci jeho konkurenčních výhod v oblasti CR cs
dc.title.alternative Project Proposal for Branding of the Self-governing Region of Trenčín Following the Identification of its Competitive Advantages in Tourism en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrivnák, Tomáš
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis is written to proposal branding of the Self-governing region of Trenčín in tou-rism. First, it is important to know its primary and secondary range of services in tourism. After that it is possible to define competitive advantages which are basics for creating of branding. Solving project should has be analysed and also it should has be to propose final recommendations. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 26981
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
matušincová_2012_dp.pdf 33.62Mb PDF View/Open
matušincová_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
matušincová_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account