Listy Ostravské univerzity v Ostravě - efektivní PR nástroj komunikace s interní veřejností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Listy Ostravské univerzity v Ostravě - efektivní PR nástroj komunikace s interní veřejností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jenčová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:51:09Z
dc.date.available 2013-10-04T06:51:09Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19285
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout možnosti dalšího rozvoje tradičního tištěného periodika Listy Ostravské univerzity, přičemž bude zohledněna možná integrace Ostravské univerzity v Ostravě s Vysokou školou báňskou-Technickou univerzitou Ostrava a eli-minace případných negativních dopadů na zmíněné periodikum. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky o public relations, marketingu ve školství i o slučování vyso-kých škol. Praktická část představuje Ostravskou univerzitu v Ostravě a její interní časopis Listy Ostravské univerzity i Vysokou školu báňskou-TU Ostrava a její časopis Akademik. Praktická část dále obsahuje dvě dotazníková výzkumná šetření spokojenosti zaměstnanců a studentů s jejich časopisem i tři kvalitativní analýzy časopisu Ostravské univerzity. Dále je praktická část věnována Vysoké škole báňské-TU Ostrava a jejímu časopisu Akademik, který je zde kvalitativně analyzován. Poslední částí je projekt, založený na znalostech zís-kaných v průběhu přípravy předešlých částí. Obsahem tohoto projektu je zároveň dříve zmíněný hlavní cíl této práce - návrh změn časopisu Listy Ostravské univerzity s ohledem na aktuální vývoj ve školství a v procesu integrace Ostravské univerzity s Vysokou školou báňskou-TU Ostrava. cs
dc.format 103 (173 121), P XXXIII cs
dc.format.extent 6729019 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikace s veřejností cs
dc.subject interní a externí časopis cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketing škol cs
dc.subject slučování vysokých škol cs
dc.subject integrace cs
dc.subject Ostravská univerzita v Ostravě cs
dc.subject Listy Ostravské univerzity cs
dc.subject Vysoká škola báňská-TU Ostrava cs
dc.subject Akademik cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject public relation en
dc.subject internal and external journal en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject university marketing en
dc.subject university integration en
dc.subject integration en
dc.subject University of Ostrava en
dc.subject University of Ostrava Journal en
dc.subject Technical university of Ostrava en
dc.subject The Academic en
dc.title Listy Ostravské univerzity v Ostravě - efektivní PR nástroj komunikace s interní veřejností cs
dc.title.alternative Listy Ostravské univerzity - Effective Tool of PR Communication with In-house Public en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated Main goal of this thesis is to propose options for further development of printed the Uni-versity of Ostrava Journal, with regard to possible integration of University of Ostrava with Technical University of Ostrava with endeavour of elimination of possible negative impact of the before mentioned periodical. Theoretical part of the thesis contain basic knowledge in the field of public relation, marketing in Education system and university integration. Practical part introduce University of Ostrava and its periodical University of Ostrava Journal and Technical university of Ostrava and its periodical The Academic. Practical part contain also two questionnaire studies directed at employees and students satisfaction with their periodical and three qualitative analysis of the University of Ostrava Journal. Also the before mentioned journal The Academic was qualitatively analysed. Results of the analysis are also included in the practical part of the thesis. Last part is project based on the know-ledge acquired during preparation of preceding parts. Content of the project is at the same time the above mentioned main goal of this thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26174
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
jenčová_2012_dp.pdf 6.417Mb PDF View/Open
jenčová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
jenčová_2012_op.doc 146Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account