The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy

Show full item record

No preview available
Title: The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
Author: Simić, Dragan
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Módní průmysl je jedním z největších hospodářských odvětví a ukázalo se, že roste ještě rychlejším tempem. Pravidelně ovlivňuje lidi a to ne pouze v tom, jaké oblečení nosí, ale i v tom, jakým životním stylem žijí. Pro firmu Mura, dříve jednoho z největších módních domů v Evropě, je klíčovým zájmem rozvíjet své podnikání. Z tohoto důvodu bude strategie hrát nejdůležitější roli v tak rychle se měnícím prostředí, jako je to dnešní. Tato studie a projekt si klade za cíl nastínit specifika odvětví módního průmyslu a určit jeho jednoznačnou obchodní nedostatečnost a na základě zjištění vytvořit nové obchodní moduly. Zaměřuje se na strategické aspekty a orientaci, která povede k obchodnímu návrhu proniknutí na trh za účelem znovuobnovení obchodního úspěchu, kterého firma Mura již jednou dosáhla. Práce navíc odhaluje potenciál projektu, specifické překážky a další specifika projektu prostřednictvím různých analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19301
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 24427


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
simić_2012_dp.pdf 2.427Mb PDF View/Open
simić_2012_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
simić_2012_op.pdf 479.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account