Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kozlíková, Pavla
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:00:24Z
dc.date.available 2013-10-04T07:00:24Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19302
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na téma efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zejména proces efektivní komunikace, charakteristika interní komunikace a cíle a nástroje public relations. V druhé, praktické části práce je zkoumána interní komunikace zvolené firmy. Na základě teoretických východisek a provedené analýzy výsledků kvantitativního výzkumu, byly definovány závěry a navržena doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení stavu interní komunikace ve zvolené firmě pomocí vybraných nástrojů PR. cs
dc.format 66 s. (73 637 znaků) cs
dc.format.extent 2813722 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject nástroje public relations cs
dc.subject interní public relations cs
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject internal communication en
dc.subject Public Relations tools en
dc.subject internal Public Relations en
dc.subject effective communication en
dc.title Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations cs
dc.title.alternative Effective Internal Communication with the Use of the Tools of Public Relations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the theme "Effective Internal Communication by Using the Tools of Public Relations". It deals with the important part of organization-its internal communication and PR tools, that are in the process of internal communication used. The theoretical background is described in the first part of bachelor thesis. Especially the communication process and the conditions of effective course, the characteristic of internal communication, goals and tools of PR. In the second, practical part, is examined the internal communication in the selected company and using of chosen PR tools. It also includes analysis of data acquired by quantitative research. The aim of the research was to find answers to the research questions. Based on the theoretical background and analysis of research findings have been defined and proposed recommendations that could contribute to the improvement of internal communication in the company by chosen PR tools. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26064
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kozlíková_2012_bp.pdf 2.683Mb PDF View/Open
kozlíková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
kozlíková_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account