Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice

Show full item record

No preview available
Title: Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice
Author: Ivanušićová, Ivana
Advisor: Zicha, Jiří
Abstract: Předmětem diplomové práce je teritoriální marketing vztahující se k rozvoji cestovního ruchu na vybraném území. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část práce vychází z odborné literatury. Jejím obsahem je definování teritoriálního marketingu a jeho užší vymezení k městu. Zároveň podává stručný přehled o cestovním ruchu a jeho právní úpravě v České republice. Ve druhé praktické části je analyzován současný stav teritoriál-ního marketingu pro cestovní ruch na úrovni Zlínského kraje a vybraného města Otrokovi-ce. Tato část obsahuje mimo jiné i analýzu předpokladů pro cestovní ruch, jak na krajské tak městské úrovni. Dílčí výsledky analýz jsou využity k sestavení celkové SWOT analýzy města. Z ní vychází návrhová část práce, ve které jsou navrženy jednotlivá doporučení a projekty za účelem rozvoje městského cestovního ruchu a marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19350
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: B 25622


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ivanušićová_2012_dp.pdf 5.435Mb PDF View/Open
ivanušićová_2012_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
ivanušićová_2012_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account