Úloha jazykového vzdělávání v současné společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha jazykového vzdělávání v současné společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Jeklová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:21:19Z
dc.date.available 2013-10-04T08:21:19Z
dc.date.issued 2010-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19394
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá úlohou jazykového vzdělávání v současné společ-nosti. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a empirickou. V teoretické části se zabý-vám dějinami vzdělávání dospělých, jeho strukturami, formami i účastníky. Dále představuji problematiku motivace a podpory ve vzdělávání. Empirická část je zaměřena na prezentaci výsledků výzkumného šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, co dospělé motivuje k jazy-kovému vzdělávání a zda si uvědomují důležitost znalosti cizích jazyků. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 865115 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cizí jazyk cs
dc.subject dospělí cs
dc.subject jazykové vzdělání cs
dc.subject současná společnost cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject motivace cs
dc.subject foreign language en
dc.subject adults en
dc.subject language education en
dc.subject contemporary society en
dc.subject lifelong education en
dc.subject motivation en
dc.title Úloha jazykového vzdělávání v současné společnosti cs
dc.title.alternative The Role of Language Education in Contemporary Society en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2012-05-15
dc.description.abstract-translated This dissertation examines the role of language learning in contemporary society. The work is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part deals with the history of adult education, its structure, format and participants. Further, I introduce the issue of motivation and support in education. The empirical part focuses on the presentation of the results of an investigation, whose main aim was to find out what motivates adults to language training and whether they recognize the importance of foreign languages. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 25184
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-03-16
local.subject jazykové kompetence cs
local.subject linguistics competences en


Files in this item

Files Size Format View
jeklová_2012_dp.pdf 844.8Kb PDF View/Open
jeklová_2012_vp.doc 244Kb Microsoft Word View/Open
jeklová_2012_op.doc 30Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account