Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Odložilová, Pavla
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:00:22Z
dc.date.available 2013-10-04T10:00:22Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19509
dc.description.abstract Sociální pedagogika, jako studijní obor, klade na své studenty vysoké osobnostní i vědo-mostní požadavky, které jsou potřebné pro jejich následnou praxi. Mimo jiné vyžaduje umění správně a bezprostředně jednat v různých sociálních situacích, řešit situace v existujícím kontextu, autenticky jednat v nových situacích i dostatečnou schopnost sebe-reflexe. Rozvíjení těchto dovedností ve výuce sociálních pedagogů je možné pomocí vyu-žití psychosomatických disciplín. Do jaké míry takto koncipovaná výuka ovlivňuje jednání a prožívání studentů, tedy jejich psychosomatickou (pedagogickou) kondici, se pokouší zjistit tato diplomová práce. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 6935590 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální pedagog cs
dc.subject psychosomatické disciplíny cs
dc.subject autenticita cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject pedagogická cs
dc.subject psychosomatická kondice cs
dc.subject Social pedagogue en
dc.subject psychosomatic disciplines en
dc.subject authenticity en
dc.subject selfreflection en
dc.subject pedagogical en
dc.subject psychosomatic condition en
dc.title Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů cs
dc.title.alternative The Use of Psychosomatic Disciplines in the Education of Social Pedagogues en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balvín, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-05-31
dc.description.abstract-translated Social pedagogy, as a field of study, makes considerable personal and sciential demands on its students that they need in their subsequent practice. Besides other things, it requires the ability to properly and immediately act in various social situations, to deal with situations in the present context and to act authentically in new situations, and it requires a sufficient ability of self-reflection. The development of these skills in the education of social peda-gogues is possible via the use of psychosomatic disciplines. This diploma thesis attempts to find to what degree the education outlined in this way affects the actions and experience of students, and thus their psychosomatic (pedagogical) condition. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24924
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-24
local.subject psychická zátěž cs
local.subject zvládání stresu cs
local.subject psychosomatika cs
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject mental strain en
local.subject stress management en
local.subject psychosomatics en
local.subject social educators en


Files in this item

Files Size Format View
odložilová_2012_dp.pdf 6.614Mb PDF View/Open
odložilová_2012_vp.zip 15.73Kb Unknown View/Open
odložilová_2012_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account