Propagace hudebního festivalu Mighty Sounds

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace hudebního festivalu Mighty Sounds

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Thoř, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:07:30Z
dc.date.available 2013-10-04T10:07:30Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19520
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci a komunikaci letního hudebního festivalu Mighty Sounds se zaměřením na online komunikaci a propagaci. Teoretická část je zamě-řena na vymezení hudebního festivalu ve vztahu ke kultuře, marketingovému a komuni-kačnímu mixu a online propagace hudebních festivalů. Praktická část využívá těchto teore-tických poznatků a aplikuje je na festival Mighty Sounds ve formě analýzy komunikace a propagace tohoto festivalu, se zaměřením na online propagaci. cs
dc.format 72 s. (113 831 znaků) cs
dc.format.extent 2941730 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject hudba cs
dc.subject festival Mighty Sounds cs
dc.subject online cs
dc.subject web cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication en
dc.subject promotion en
dc.subject festival en
dc.subject music en
dc.subject Mighty Sounds en
dc.subject online en
dc.subject web en
dc.subject social network en
dc.title Propagace hudebního festivalu Mighty Sounds cs
dc.title.alternative Promotion of the Mighty Sounds Music Festival en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on promotion and communication of summer music festival Mighty Sounds with closer focus on online communication and promotion. Theoretical part defines music festival on the subject of culture, marketing and communication mix and online communication and promotion. The practical part use theoretical findings and apply it to Mighty Sounds music festival in the form of analysis of communication and promotion of this festival with focus on online promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26033
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
thoř_2012_bp.pdf 2.805Mb PDF View/Open
thoř_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
thoř_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account