Děti jako cílová skupina mediální persvaze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Show full item record

No preview available
Title: Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Author: Junková, Alice
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingové komunikace pásma Animáček, nalézt v nich persvazivní prvky a pomocí výzkumu prokázat jejich vliv na cílovou skupinu děti ve věku 5-6 let. Zkoumá rovněž penetraci pořadu Animáček reklamou. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, persvaze a účinky médií, marketingové komunikace, dětské diváctví. Praktická část se soustřeďuje na verifikaci formulovaných hypotéz. Jsou užity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, jejichž výsledkem je analýza marketingových komunikací pásma Animáček, kvantitativní analýza reklamy tohoto pořadu a realizovaná výzkumná sonda ve zkoumané cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19542
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26059


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
junková_2012_bp.pdf 3.387Mb PDF View/Open
junková_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
junková_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account