Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy
Author: Měsíčková, Bohumila
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována podpoře prodeje, jejímu postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým typům a formám se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce dále popisuje cíle, efektivitu a výhody a nevýhody podpory prodeje. V úvodu praktické části je představen vybraný podnik. Hlavní část práce je zaměřena na monitoring aktivit podpory prodeje a analýzy efektivity loterií, soutěží a věr-nostního programu daného podniku. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části této bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19544
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26073


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
měsíčková_2012_bp.pdf 8.785Mb PDF View/Open
měsíčková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
měsíčková_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account