Romské dítě na základní škole z pohledu učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Romské dítě na základní škole z pohledu učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Šínová, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-04T11:04:36Z
dc.date.available 2013-10-04T11:04:36Z
dc.date.issued 2009-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19558
dc.description.abstract Práce je zaměřena na romského žáka na základní škole z pohledu učitele. Teoretická část se zabývá historií Romů, jejich současnou situací v ČR, romskou rodinou a romským dítětem. Stěžejní část teorie je věnována vzdělávání romského dítěte na základní škole, práci asistenta pedagoga, výchovného poradce a školního psychologa. Další kapitola zahrnuje vztah romského dítěte a jeho rodičů ke škole a vzdělávání. Praktická část je zaměřena na romského žáka na základní škole, kdy jsem zkoumala specifika romských žáků při vzdělávání, jejich přípravu na vyučování, spolupráce romských rodin se školou, respektování autority učitele a přínos asistenta pedagoga pro romské žáky. To vše z pohledu učitele. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 422599 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rom cs
dc.subject romská rodina cs
dc.subject romský žák cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject spolupráce rodiny se školou cs
dc.subject práce asistenta cs
dc.subject výchovný poradce cs
dc.subject výchovné a vzdělávací problémy cs
dc.subject Romany en
dc.subject Roma family en
dc.subject roman pupil en
dc.subject education en
dc.subject family's cooperation with school en
dc.subject asistent's work en
dc.subject educational adviser en
dc.subject educational problems en
dc.title Romské dítě na základní škole z pohledu učitele cs
dc.title.alternative A Romany Child at Primary School from the Point of View of a Teacher en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2012-05-18
dc.description.abstract-translated This work is focused on Roma pupils at elementary school from the perspective of trachet. The theoretical part deals with the history of the Roma, their current situation in the Republic, Roma families and Roma children. The main part is devoted to the theory of education of Roma children in elementary school, work as an assistant teacher, educational consultant and school psychologist. Another chapter involves the relationship of Roma children and their parents to the school and education. In the practical part is focused on Roma pupils in elementary school, when I examinated the problems of Roma children in education, preparing them for teaching, cooperation with school of Roma families, respekt the autority of teachers and asistent teachers for the contribution of Roma pupils. All this from the perspective of teachers. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18258
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-03-30
local.subject romské děti cs
local.subject romští asistenti cs
local.subject Romani children en
local.subject Romani assistants en


Files in this item

Files Size Format View
šínová_2012_dp.pdf 412.6Kb PDF View/Open
šínová_2012_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
šínová_2012_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account