Rodina, škola a jejich vliv na výchovu a vzdělání dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rodina, škola a jejich vliv na výchovu a vzdělání dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Schneiderková, Pavlína
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:41:00Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:32Z
dc.date.issued 2006-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1967
dc.description.abstract Rodinou se uskutečňuje společenský adaptace dítěte, jeho začleňování do společnosti. Rodina určuje sociální status dítěte a způsob výchovy je pro dítě zázemím, ze kterého bude vycházet, až založí vlastní rodinu. Společnost má eminentní zájem na tom, aby rodinné prostředí bylo prvořadým zdrojem pozitivních výchovných podnětů. V současné společnosti je úloha rodiny těsně spjata s úlohou školy. Škola přispívá svou odbornou péčí k tomu, aby dítě využilo svých schopností a mohlo se pod vedením učitelů plně rozvíjet. Rodina a škola, jako dvě podstatné sociální instituce procházejí řadou změn. Tyto reformy přinášejí možnost i nutnost změnit úroveň komunikace a spolupráce obou těchto institucí. cs
dc.format 45 s. cs
dc.format.extent 427695 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2011
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject společnost cs
dc.subject výchova cs
dc.subject reforma cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject sociální status cs
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.subject society en
dc.subject education en
dc.subject reform en
dc.subject communication en
dc.subject cooperation en
dc.subject social status en
dc.title Rodina, škola a jejich vliv na výchovu a vzdělání dítěte cs
dc.title.alternative The family and the school: their effect on the education and upbringing of children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nevoránek, Jaroslav
dc.date.accepted 2006-06-19
dc.description.abstract-translated Family realizes social adaptation child, its integrating to the society. Family designates social status child and way upbringing is background for child , from that will go out, till establish a family of one's own. Society has conspicuous intrest thereon, to family environment was primary sources of positive education. In current society is family function closely adherent with function of the school. School contribution of its professional care hereto, to child utilize its ability and can with headed by teacher in extenso evolve. Family and school, as two substantial social institution, are going through series of changes. These reform bringing possibility and necessity change communication level and cooperation of both these institution. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2021
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade A
local.subject rodina a škola cs
local.subject vývoj dítěte cs
local.subject home and school en
local.subject child development en


Files in this item

Files Size Format View
schneiderková_2006_bp.pdfBlocked 417.6Kb PDF View/Open
schneiderková_2006_op.doc 25Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account