Sociální integrace nadaných dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální integrace nadaných dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Šenovská, Dagmar
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:21:02Z
dc.date.available 2013-10-06T02:21:02Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19889
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá fenoménem sociální integrace nadaných dětí v běžné třídě, vzdělávání nadaných a talentovaných žáků. V první části se teoreticky pojednává o klíčových psychologických a pedagogických pojmech. Stěžejními tématy jsou zde specifika nadání, výrazné charakteristiky a schopnosti nadaných dětí, sociální a osobnostní potřeby. Nástiny a možnosti vzdělávání a celkového přístupu k nadání a talentu. Praktická část zkoumá, jaký je reálný proces sociální integrace nadaných dětí v běžné třídě, jejich status a pozice. cs
dc.format 50 s. (60 612 znaků) cs
dc.format.extent 1182072 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální integrace cs
dc.subject nadaný žák cs
dc.subject dítě cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject social integration en
dc.subject gifted en
dc.subject talented en
dc.subject pupil en
dc.subject child en
dc.subject education en
dc.title Sociální integrace nadaných dětí cs
dc.title.alternative Social Integration of Gifted Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šťastná, Jarmila
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the phenomenon of social integration of gifted children in regu-lar classroom, education of gifted and talented pupils. The first part discusses the theory of key psychological and teaching concepts. Main topics are specifics of talent, abilities and expressive characteristics of gifted children, social and personal needs. Sketches of learning opportunities and comprehensive approach to talent are presented as well. The practical part examines the real process of social integration of gifted children in mainstream classes, their status and position. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24595
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject nadané děti cs
local.subject socializace cs
local.subject gifted children en
local.subject socialization en


Files in this item

Files Size Format View
šenovská_2012_bp.pdf 1.127Mb PDF View/Open
šenovská_2012_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
šenovská_2012_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account