Právní vědomí učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Právní vědomí učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaňková, Zdeňka
dc.contributor.author Brožková, Alena
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:46:06Z
dc.date.available 2013-10-06T02:46:06Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19937
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je zjistit úroveň právního vědomí učitelů základních škol, zejména v oblasti péče o děti, ochrany jejich práv a jiných problémů každodenního života. Je zjišťována také potřeba dalšího právního vzdělávání učitelů a jejich názor na některé právní instituty. Práce sestává ze dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část popisuje některé základní pojmy (např. právo, právní vědomí, vzdělávání). Je rozvěž zahrnuta otázka užitečnosti právních znalostí učitelů, popsány jsou i další možnosti jejich vzdělávání. Teoretická část také obsahuje některé případy, kdy se učitelé mohou ve své práci s právem setkat. V rámci empirické části je proveden kvantitativní výzkum, který byl uskutečněn mezi učiteli 6.-9. ročníků základních škol. cs
dc.format 58 s. cs
dc.format.extent 301262 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject právo cs
dc.subject právní vědomí cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject učitel cs
dc.subject odpovědnost cs
dc.subject prevence cs
dc.subject děti a mládež cs
dc.subject škola cs
dc.subject Low en
dc.subject Legal Conscience en
dc.subject Upbringing en
dc.subject Education en
dc.subject Teacher en
dc.subject Responsibility en
dc.subject Prevention en
dc.subject Children and Youth en
dc.subject School en
dc.title Právní vědomí učitelů cs
dc.title.alternative Legal Conscience of Teachers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is to find out the lewel of legal conscience of teachers of primary schools mainly in the spheres of children care, protection of their rights and those conserning everyday life, i.e. spheres of civil, family and criminal law. Also the needs of further legal education of teachers and their opinion of some legal institutes are being found out in this theses. The theses consists of two parts ? a theoretical part and an empirical part. The first one describes some basic concepts (e.g. law, legal conscience, education). The question of usefulness of legal knowledge of teachers is also included. Possibilities of teachers' further education are described. The theoretical part also includes some cases, when teachers can meet the law in their work. The empiric part contains quantitative research that was carried out among teachers in the 6th ? 9th years of primary schools. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23428
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject učitelé cs
local.subject teachers en


Files in this item

Files Size Format View
brožková_2012_bp.pdf 294.2Kb PDF View/Open
brožková_2012_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open
brožková_2012_op.doc 30Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account