Je reklama navoněná "zdechlina"?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Show full item record

No preview available
Title: Je reklama navoněná "zdechlina"?
Author: Schwarzová, Kateřina
Advisor: Radvan, Eduard
Abstract: Bakalářská práce ?Je reklama navoněná zdechlina?? pojednává o sociální reklamě. Klíčovou otázkou je, zda může reklama apelovat také na jiné hodnoty, než jen informovat o značce a produktu. V této bakalářské práci jsou uvedeny příklady reklamních kampaní, které se takto orientují. Pojednává o problémech reklamy a jejích funkcí v moderní společnosti. Autorka představuje možnosti sociální pedagogiky v mediální výchově a svá zjištění doplňuje drobným sociologickým šetřením vnímání reklamních sdělení studenty středních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19939
Date: 2011-04-08
Availability: Bez omezení
Department: Katedra společenských věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 23710


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
schwarzová_2012_bp.pdf 741.6Kb PDF View/Open
schwarzová_2012_vp.doc 27Kb Microsoft Word View/Open
schwarzová_2012_op.doc 37.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account