Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Atcheson, Hana
dc.contributor.author Zapletalová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:40:35Z
dc.date.available 2013-10-06T03:40:35Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20034
dc.description.abstract Teoretická část popisuje kulturní pozadí současné reklamy. Zabývá se kulturními aspekty, a rozdělením kultur podle Hofstedeho dimenzí národních kultur. Čtyři motivy Benetton kampaní jsou zkoumány: černá a bílá, láska a smrt, AIDS, a válka. Praktická část objasňuje příčiny a důvody kulturních rozdílností, a předvídá vývoj kulturních hodnot v budoucnosti. Zahrnut je názor Pavla Horňáka na etická stránku kampaní. Výzkum je zaměřen na pět zemí: Českou republiku, Finsko, Itálii, USA, a Čínu, s analýzou kulturních aspektů každé ze zemí. Dva cíle dotazníku byly stanoveny: první, jestli lidé reagují podle Hofstedeho dimenzí, a druhý, jestli se jejich postoj k rasismu opravdu změnil. cs
dc.format 61 s. (94902 znaků) cs
dc.format.extent 2274812 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kultura cs
dc.subject Hofstedeho dimenze cs
dc.subject Benetton cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject interpretace cs
dc.subject kulturní hodnoty cs
dc.subject reklamy cs
dc.subject Oliviero Toscani cs
dc.subject rasismus cs
dc.subject Culture en
dc.subject Hofstede?s dimensions en
dc.subject Benetton en
dc.subject campaign en
dc.subject interpretation en
dc.subject values en
dc.subject advertisements en
dc.subject Oliviero Toscani en
dc.subject racism en
dc.title Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu cs
dc.title.alternative Differing Interpretations of Benetton's Advertising Campaigns en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čechová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The theoretical part describes the cultural background of the current advertising. It deals with the cultural aspects and divisions of cultures by Hofstede?s dimension of national cultures. Four motifs of Benetton?s campaigns are examined: Black & White, Love & Death, AIDS, and War. The practical part clarifies the causes and reasons for cultural divergence, and predicts the course of values for the future. The ethical side of the campaigns is being examined by comments of Pavel Horňák. The research is focused on five countries: the Czech Republic, Finland, Italy, the USA, and China with the analysis of the cultural aspects of each country. Two goals of the questionnaire were set up: the first, whether people react according to Hofstede?s dimensions, and second, if the attitude towards racism has really changed. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24133
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject Toscani, Oliviero, 1942- cs
local.subject reklamní kampaně cs
local.subject Toscani, Oliviero, 1942- en
local.subject advertising campaigns en


Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2012_bp.pdf 2.169Mb PDF View/Open
zapletalová_2012_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
zapletalová_2012_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account