Marketingová podpora prodeje motoplášťů značky Mitas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová podpora prodeje motoplášťů značky Mitas

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Skýpalová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:49:20Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:33Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2004
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce bylo vytvoření marketingové studie pro zvýšení prodeje pneumatik ve firmě MITAS, a.s. Analyzovala jsem současný stav prodeje na českém i světovém trhu. Na základě analýzy doporučuji, aby se firma více prezentovala na motocyklových závodech. Další možností zviditelnění je spolupráce se zpracovateli výsledků. K danému tématu jsem zpracovala teoretická východiska. cs
dc.format 87 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2206467 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject sponzoring osob cs
dc.subject sponzoring závodů cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject sales promotion en
dc.subject sponsorship of riders and sponzorship of events en
dc.title Marketingová podpora prodeje motoplášťů značky Mitas cs
dc.title.alternative The Sales Promotion of Motorcycle Tires of Brand Mitas en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gajdůšková, Simona
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of my bachalor thesis was to develope marketing study to increase tire sales in the firm MITAS, Ltd. I have analysed the Czech and the international trade market. On the basis of analisis I advise the firm to present itself more on motorcycles races. Next posibility to promote the firm on the market is to cooperate with timekeepers at the races. I have supported my research with the theoretical bases. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4122
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
skýpalová_2006_bp.pdfBlocked 2.104Mb PDF View/Open
skýpalová_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
skýpalová_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account