An Analysis of the Generational Perception of Corporate Training Programs

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Generational Perception of Corporate Training Programs

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vondřejcová, Jana
dc.contributor.author Šustková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:17:23Z
dc.date.available 2013-10-06T04:17:23Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20079
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá firemními vzdělávacími akcemi a jejich vnímáním různými generačními skupinami. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část je změřena na firemní vzdělávací akce, jejich realizaci a různé metody. Dále se zaměřuji na motivaci, a v neposlední řadě také na tři různé generační skupiny. Cílem praktické části je popsat firemní vzdělávací akci a zjistit, zdali se vnímání firemních vzdělávacích akcí liší mezi různými generačními skupinami lidí, kteří se pravidelně účastní a mezi širokou veřejností. cs
dc.format 51 s. (79 181) cs
dc.format.extent 1735352 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní vzdělávací akce cs
dc.subject teambuilding cs
dc.subject učení zážitkem cs
dc.subject koučink cs
dc.subject outdoor cs
dc.subject motivace cs
dc.subject generační vnímání cs
dc.subject Baby boomers cs
dc.subject Generace X cs
dc.subject Generace Y cs
dc.subject Millennials cs
dc.subject corporate training programs en
dc.subject team building en
dc.subject learning by an experience en
dc.subject coaching en
dc.subject outdoor en
dc.subject motivation en
dc.subject generational perception en
dc.subject Baby boomers en
dc.subject Generation X en
dc.subject Generation Y en
dc.subject Millennials en
dc.title An Analysis of the Generational Perception of Corporate Training Programs cs
dc.title.alternative An Analysis of the Generational Perception of Corporate Training Programs en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Semotamová, Jana
dc.date.accepted 2012-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with corporate training programs and its perception by different groups of generations. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical part. The theoretical part is focused on corporate training programs, its realization and various types of methods. The next part is about motivation, and last but not least are three different generational groups. The aim of the analysis is to describe a corporate training action and find out whether the perception of corporate training programs varies in different generational groups among employees who take part in it regularly, and the general public. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24118
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject firemní vzdělávání cs
local.subject další vzdělávání cs
local.subject corporate education en
local.subject continuing education en


Files in this item

Files Size Format View
šustková_2012_bp.pdf 1.654Mb PDF View/Open
šustková_2012_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
šustková_2012_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account