Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Hopjanová, Sandra
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:37:00Z
dc.date.available 2013-10-06T04:37:00Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20108
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá porovnáním Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola. Teoretická část je věnována základům marketingu, zejména brand management, přístupu zákazníka a marketingové strategii. Analytická část se zaměřuje na analýzu spotřebitelských preferencí na domácím trhu. Analýza je realizována pomocí online dotazníku. Součástí je i historický vývoj obou značek až do současné doby. Nedílnou součástí praktické části je analýza Vánoční marketingové strategie, která vyusťuje do porovnání marketingových komunikací obou značek. Závěr tvoří identifikace klíčových rozdílů mezi Coca-colou a Kofolou. cs
dc.format 59 s. (74 000 znaků) cs
dc.format.extent 1900553 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject značka cs
dc.subject přístup zákazníka cs
dc.subject Coca-Cola cs
dc.subject Kofola cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertising en
dc.subject brand en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject Coca-Cola en
dc.subject Kofola en
dc.title Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola cs
dc.title.alternative A Comparison of Christmas Marketing Strategies of the Brands Coca-Cola and Kofola en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated The present thesis is going to deal with a comparison of Christmas marketing strategies of the brand Coca-Cola and Kofola. The theoretical part is devoted to the basics of marketing, especially brand management, consumer behavior and marketing strategy. The analytical part focuses on the analysis of consumer preferences in the domestic market. The analysis is carried out using an online questionnaire. It also includes the historical development of both brands until present times. An integral part of the analytical part is an analysis of Christmas marketing strategies that results in a comparison of marketing communications both brands. The conclusion consists of identifying the key differences between Coca-Cola and Kofola. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19517
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject Vánoce cs
local.subject nápoje nealkoholické cs
local.subject televizní reklama cs
local.subject Christmas en
local.subject non-alcohol beverages en
local.subject television advertising en


Files in this item

Files Size Format View
hopjanová_2012_bp.pdf 1.812Mb PDF View/Open
hopjanová_2012_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hopjanová_2012_op.zip 15.17Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account