Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Učňová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:00:02Z
dc.date.available 2010-07-14T01:00:02Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2019
dc.description.abstract Ve své diplomové práci jsem na základě literárních poznatků objasnila specifika marketingu kulturních institucí s důrazem na marketingovou komunikaci. Uvedené teoretické poznatky se staly podkladem pro vypracování analýzy současného stavu marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Realizovala jsem vlastní dotazníkové šetření, jeho interpretaci a hledání příležitostí a hrozeb komunikace muzea ve vztahu k veřejnosti. Vypracovala jsem ideový projekt zdokonalení marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm a zároveň jsem navrhla postup implementace projektu do praxe. V závěru práce jsem vyhodnotila pracovní hypotézy s celkovým shrnutím výsledků práce. cs
dc.format 83 s.,35 s příloh cs
dc.format.extent 2633399 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject kulturní instituce cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject communication en
dc.subject strategy en
dc.subject cultural institutions en
dc.subject museum en
dc.title Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm cs
dc.title.alternative Communication strategy of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated Based on literature information, the thesis determines the specific factors of cultural institutions marketing, emphasizing the marketing communication. The theoretical facts are the basis for the analysis of the contemporary marketing communication of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm. I carried out my own questionnaire survey, analysed the results and performed the search for opportunities and threats of the museum in relation to the public. I worked out the hypothetical project of improvement of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm marketing communication and at the same time. I suggested the project implementation method. The end of the survey summarizes the hypotheses including overall results summary. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2742
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
učňová_2006_dp.pdfBlocked 2.511Mb PDF View/Open
učňová_2006_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
učňová_2006_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account