A Marketing Proposal for the Non-profit Organization ShineBean

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Proposal for the Non-profit Organization ShineBean

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Mertová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:35:01Z
dc.date.available 2013-10-06T05:35:01Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20216
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingem a fundraisingem neziskového sektoru a jeho představitelů. Cílem této bakalářské práce je předložit návrh marketingové strategie pro Českou neziskovou organizaci ShineBean. Teoretická část nejprve popisuje neziskový sektor jako takový, dále se věnuje marketingu a fundraisingu neziskových organizací. Praktická část této práce předkládá detailní popis neziskové organizace ShineBean, a navrhuje marketingovou strategii na základě poznatků získaných z výzkumu a detailní analýzy organizace. cs
dc.format 69 s. (98 185 znaků). cs
dc.format.extent 2124615 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neziskový sektor cs
dc.subject marketing cs
dc.subject ShineBean cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject sponzoři cs
dc.subject Non-profit sector en
dc.subject marketing en
dc.subject ShineBean en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject sponsors en
dc.title A Marketing Proposal for the Non-profit Organization ShineBean cs
dc.title.alternative A Marketing Proposal for the Non-profit Organization ShineBean en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Valíková, Daniela
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with marketing and fundraising of the non-profit sector and its representatives. The aim of the bachelor thesis is to present a marketing strategy proposal created for the Czech non-profit organization ShineBean. The theoretical part first describes the non-profit sector as it is. Furthermore the theoretical part deals with marketing and fundraising of non-profit organizations. Practical part of the bachelor thesis gives a detailed description of ShineBean and proposes a marketing strategy based on findings from research and detailed analysis of the organization. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24090
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject neziskové organizace cs
local.subject fundraising cs
local.subject nonprofit organizations en
local.subject fund raising en


Files in this item

Files Size Format View
mertová_2012_bp.pdf 2.026Mb PDF View/Open
mertová_2012_vp.zip 15.64Kb Unknown View/Open
mertová_2012_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account