Styly učení a možnosti jejich rozvoje ve výuce jazyka anglického

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Styly učení a možnosti jejich rozvoje ve výuce jazyka anglického

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švec, Vlastimil cs
dc.contributor.author Hašpicová, Bronislava cs
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:22:00Z
dc.date.available 2010-07-14T01:22:00Z
dc.date.issued 2006-06-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2068
dc.description.abstract Těžištěm této práce je akční výzkum ve výuce anglického jazyka žáků střední školy. Práce se opírá o teoretická východiska učení žáků. Poukazuje na prolínání práce pedagoga a soci-álního pedagoga. Výsledky výzkumu prokázaly, že učitel musí koncipovat výuku žáků s ohledem na styly učení a jim přizpůsobovat i hodnocení. cs
dc.format 46 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 2948055 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Styly učení žáků cs
dc.subject vyučovací styl učitele cs
dc.subject pedagogická situace cs
dc.subject dotazník stylu učení cs
dc.subject diagnostikování stylů cs
dc.subject možnosti ovlivňování stylů učení cs
dc.subject interakce žák-učitel cs
dc.subject výukové metody cs
dc.subject Learning styles of pupils en
dc.subject teaching style of a teacher en
dc.subject pedagog situation en
dc.subject questioner of learning styles en
dc.subject diagnosing of styles en
dc.subject possibilities of influence of learning styles en
dc.subject relation pupil- teacher en
dc.subject teaching methods en
dc.title Styly učení a možnosti jejich rozvoje ve výuce jazyka anglického cs
dc.title.alternative Teaching styles en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla cs
dc.date.accepted 2006-06-27 cs
dc.description.abstract-translated Focus of the work is operational research in teaching of English language in secondary school. The work comes in theories of teaching pupils. It points on relationship both work of teacher and social pedagogue. Results of the research showed that teacher has to con-ceive teaching of pupils with respect of their learning styles and adapt their classification. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 3920
dc.date.assigned 2006-03-03 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hašpicová_2006_bp.pdf 2.811Mb PDF View/Open
hašpicová_2006_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
hašpicová_2006_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account