Analýza současných alternativních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza současných alternativních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Weiserová, Nelly
dc.date.accessioned 2013-10-06T13:54:03Z
dc.date.available 2013-10-06T13:54:03Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20722
dc.description.abstract Obsah práce Analýza současných alternativních škol je zaměřen především na předškolní vzdělávání a zařízení. Zabývá se důvody celkové reformy školství, vznikem Rámcového vzdělávacího programu a z čeho vycházel, hlavními strategiemi a požadavky vzdělávací politiky u nás zaměřené na předškolní vzdělávání, proč se začaly rozvíjet alternativní školy a směry, jaké jsou jejich rysy, funkce, typy. Cílem mé práce je zmapovat jednotlivé typy alternativních mateřských škol a to v rámci Jihomoravského kraje i města Brna. Zjistit rozdílnosti, jejich specifika, provést analýzu, komparaci klasické + alternativní mateřské školy. cs
dc.format 72 cs
dc.format.extent 1346715 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reforma cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Rámcový vzdělávací program cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject alternativní pedagogika cs
dc.subject alternativní školy cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject dítě cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject Reforms en
dc.subject education en
dc.subject General educational program en
dc.subject preschool education en
dc.subject alternative pedagogy en
dc.subject alternative schools en
dc.subject day-care centres en
dc.subject child en
dc.subject pedagogue en
dc.title Analýza současných alternativních škol cs
dc.title.alternative Analyses of Contemporary Alternative Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated Current alternative school analysis is focused especially at the preschool education and facilities. It deals with reasons of the overall school reform, formation of general educational program, main strategy and requirements of educational policy in CZ, focused on preschool education, why the alternative schools and directions have ever began, what are their features, function and types. The aim of my work is map all the individual alternative day-care centres in the frame of south Moravian area and Brno. So as to find out their specifics, differences, carry out the analysis, compare classical and alternative day-care centres. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29337
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-24
local.subject alternativní školy cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject alternative schools en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
weiserová_2013_bp.pdf 1.284Mb PDF View/Open
weiserová_2013_vp.doc 95Kb Microsoft Word View/Open
weiserová_2013_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account