Sociální aspekty finanční gramotnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální aspekty finanční gramotnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Pecha, Karel
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:20:07Z
dc.date.available 2013-10-06T16:20:07Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20886
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem sociálních aspektů finanční gramotnosti. Přibližuje přístup vzdělávání ve finanční gramotnosti v rámci formálního vzdělávacího procesu v České republice. Představuje výchovu finanční gramotnosti jako cestu umožňující přiblížit studentům finanční svět a dát základ umět zacházet s penězi. Součástí práce je provedený výzkum, jehož cílem je zjištění současné připravenosti studentů žít ve světě financí v závislosti na typu škol. V práci jsou rovněž předloženy návrhy z pohledu sociální pedagogiky. cs
dc.format 57 cs
dc.format.extent 2069043 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ekonomika cs
dc.subject Finanční gramotnost cs
dc.subject finanční plánování cs
dc.subject mzda cs
dc.subject úrok cs
dc.subject peníze cs
dc.subject formální vzdělávací proces cs
dc.subject student cs
dc.subject Economics en
dc.subject financial literacy en
dc.subject financial planning en
dc.subject wages en
dc.subject interest en
dc.subject money en
dc.subject formal educational process en
dc.subject student en
dc.title Sociální aspekty finanční gramotnosti cs
dc.title.alternative Social Aspects of Financial Literacy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Laca, Slavomír
dc.date.accepted 2013-05-15
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the social aspects of financial literacy. Closer approach to financial literacy education in the formal education process in the Czech Republic. Presents financial literacy education as a way to allow students to bring the financial world and give a basis to be able to deal with money. The performed research to determine the current readiness of students to live in the world of finance, depending on the type of school. The paper also submitted proposals from the perspective of social pedagogy. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29164
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-04


Files in this item

Files Size Format View
pecha_2013_dp.pdf 1.973Mb PDF View/Open
pecha_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
pecha_2013_op.doc 35Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account