Zastoupení motivace ve vzdělávacím procesu žáka na středních odborných školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zastoupení motivace ve vzdělávacím procesu žáka na středních odborných školách

Show full item record

No preview available
Title: Zastoupení motivace ve vzdělávacím procesu žáka na středních odborných školách;
Zastoupení motivace ve vzdělávacím procesu žáka na středních odborných školách
Author: Popelková, Jana
Advisor: Opatrný, Pavel
Abstract: Bakalářská práce na téma ? Zastoupení motivace ve vzdělávacím procesu žáka na středních odborných školách? má za cíl zpracovat a vyhodnotit motivaci žáků. Tato práce má část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je za pomocí odborné literatury zpracován pojem motivace, role pedagoga a rodiny při výchovně vzdělávacím procesu. V praktické části byl vytvořen dotazník, který byl předložen žákům vybrané školy: Střední škola gastronomie a obchodu Zlín. Získaná data byla vyhodnocena statistickými metodami a výsledky budou sloužit jako doporučení pro pedagogickou praxi.Bakalářská práce na téma ? Zastoupení motivace ve vzdělávacím procesu žáka na středních odborných školách? má za cíl zpracovat a vyhodnotit motivaci žáků. Tato práce má část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je za pomocí odborné literatury zpracován pojem motivace, role pedagoga a rodiny při výchovně vzdělávacím procesu. V praktické části byl vytvořen dotazník, který byl předložen žákům vybrané školy: Střední škola gastronomie a obchodu Zlín. Získaná data byla vyhodnocena statistickými metodami a výsledky budou sloužit jako doporučení pro pedagogickou praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20925
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Ústav pedagogických věd
Discipline: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Grade for thesis and defense: E 31627


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
popelková_2013_bp.pdf 1.933Mb PDF View/Open
popelková_2013_vp.zip 17.30Kb Unknown View/Open
popelková_2013_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account