Pohybové aktivity dětí jako forma sociálně výchovné práce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohybové aktivity dětí jako forma sociálně výchovné práce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Hubatková, Nataša
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:58:39Z
dc.date.available 2013-10-06T16:58:39Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20928
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zjistit souvislosti mezi rozvojem dítěte předškolního a mladšího školního věku a pravidelnými organizovanými pohybovými aktivitami ve volném čase. V teoretické části jsem se věnovala studiu literatury s tématikou vývoje osobnosti dítěte dané věkové kategorie, pedagogickým pojmům souvisejícím s výchovou a vybraným organizacím, které se angažují na poli pohybových aktivit. V empirické části jsem zjišťovala informovanost respondentů o možnostech trávení volného času v Brně-Bohunicích a jejich názory na vliv pohybových aktivit na vývoj dětí. cs
dc.format 61 stran cs
dc.format.extent 1456735 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject volný čas cs
dc.subject pohybové aktivity cs
dc.subject děti cs
dc.subject sport cs
dc.subject psychomotorika cs
dc.subject socializace cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject rodina cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject leisure en
dc.subject physical activity en
dc.subject children en
dc.subject sport en
dc.subject psychomotor activity en
dc.subject socialization en
dc.subject personality en
dc.subject family en
dc.subject environment en
dc.title Pohybové aktivity dětí jako forma sociálně výchovné práce cs
dc.title.alternative Physical Activities of Children As a Form of Socio-Educational Work en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of my thesis is to determine the relation between the development of pre-school and primary school aged child and regular organized motion leisure activities. The theoretical section devotes to the study of literature on the topic of personality development of the child ages, teaching concepts related to education and selected organizations engaged in the field of physical activities. The empirical part examined respondents' awareness of the possibilities of spending leisure time in Brno-Bohunice, and their views on the impact of physical activities on the development of children. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28643
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-11


Files in this item

Files Size Format View
hubatková_2013_bp.pdf 1.389Mb PDF View/Open
hubatková_2013_vp.doc 31Kb Microsoft Word View/Open
hubatková_2013_op.doc 32.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account