Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s.
Author: Goldscheidová, Jana
Advisor: Komínková, Miroslava
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s. Spokojený zákazník je hlavním klíčem vedoucím k udržení postavení firmy na trhu a schopnosti zvítězit nad konkurencí. Práci jsem rozdělila na dvě hlavní oblasti. V teoretické části jsem pomocí literárních poznatků vymezila základní marketingové pojmy, strategický marketing, marketingový mix, informace a marketing, marketingový výzkum, marketingové analýzy, kupní chování spotřebitele a konkurenci. V analytické části zjišťuji na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků s FERONOU, a.s. a jejími konkurenty. Výsledky analyzuji a znázorňuji prostřednictvím tabulek a grafů. Výsledkem této bakalářské práce je vyhodnocení a porovnání spokojenosti zákazníků s firmou FERONA, a.s. a jejími konkurenty. Dále se snažím navrhnout řešení vedoucí k maximalizaci spokojenosti zákazníků a doporučení implementace jeho postupu. Firmě navrhuji mé poznatky realizovat v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2136
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
Department: Ústav informatiky a statistiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
goldscheidová_2006_bp.pdfBlocked 843.7Kb PDF
goldscheidová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
goldscheidová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account