Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.
Author: Spáčilová, Lucie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dat získaných od odběratelů a navržení určitých opatření a doporučení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relati-onship Management), je to hlavní pojem péče o zákazníka a marketingového výzkumu. Marketingový výzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro vytváření pevných vztahů Pivovaru Zubr se svými odběrateli. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2144
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
spáčilová_2006_bp.pdfBlocked 2.176Mb PDF View/Open
spáčilová_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
spáčilová_2006_op.pdf 576.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account