Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel

Show full item record

No preview available
Title: Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Author: Hamplová, Barbora
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou luxusu a Luxury marketingu. Úvodem definuje samotný luxus, jeho historii, možné dimenze jeho vnímání a kategorie. Současně popisuje specifika luxury průmyslu, trendy, klíče k úspěchu a odvětví, kde je luxus zastoupen nejvíce. Druhá část je zaměřena na Luxury marketing a na jeho trendy, pilíře, strategie a marketingový mix. Pojednává také o tom, kdo jsou luxury zákazníci a zmiňuje nejdůležitější informace o luxusních značkách. Práce obsahuje rozbor výsledků dotazníkového šetření o vnímání luxusu, stejně jako značky Chanel, na kterou jsou následně aplikovány poznatky z Luxury marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21786
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hamplová_2012_bp.pdf 3.650Mb PDF View/Open
hamplová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
hamplová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account