Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci

Show full item record

No preview available
Title: Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci
Author: Kořínková, Petra
Advisor: Volek, René
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na SWOT analýzu, poziční mapu značky, Porterův model a na marketingový výzkum ve firmě RV Fashion Style s.r.o. V teoretické části je zpracována literatura, která se váže na jednotlivé části postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci. V praktické části je zpracována SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model a marketingový výzkum. Na základě výzkumu byla provedena analýza, jak se firma RV jeví ve vztahu ke konkurenci. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, aby se firma více dostala do povědomí zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21922
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27384


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kořínková_2012_bp.pdf 2.967Mb PDF View/Open
kořínková_2012_vp.pdf 45.67Kb PDF View/Open
kořínková_2012_op.pdf 113.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account