Reklamní plán soutěže Vinařství roku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní plán soutěže Vinařství roku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kameník, Radek
dc.contributor.author Zemková, Irena
dc.date.accessioned 2013-10-07T21:25:05Z
dc.date.available 2013-10-07T21:25:05Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22100
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá reklamním plánem soutěže Vinařství roku. Jejím cílem je zpracování vlastního návrhu propagace této soutěže tak, aby bylo možno jej použít i ve skutečnosti. Práce se nejprve zaměřuje na teoretické poznatky týkající se reklamního plánu a všechny jeho důležité části. Ty jsou následně analyzovány a převedeny do části praktické, která se soustředí na vlastní návrh plánu propagace celé akce a srovnání se skutečností. V praktické části se nachází také jednoduchá analýza propagace této společenské události z minulých ročníků. V závěru práce je popsán navržený rozpočet a časový harmonogram. cs
dc.format 62 + 6 s. (82 059 znaků) cs
dc.format.extent 2531574 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklamní plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject cíle cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject časový harmonogram cs
dc.subject Advertising plan en
dc.subject situational analysis en
dc.subject objectives en
dc.subject commercial en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject budget en
dc.subject timetable en
dc.title Reklamní plán soutěže Vinařství roku cs
dc.title.alternative Advertising Plan for the Winery of the Year Competition en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barboříková, Jarmila
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the advertising plan applied to contest called Winery of the year competition. The main aim is to elaborate its own solutions, which could promote the competition in reality. The thesis firstly focuses on theoretical knowledge and all its necessary parts. Those are then analyzed and transformed into the practical part, which focuses on its own concept of advertising plan and the promotion of the event, which is later compared with reality. The practical part also contains a simple analysis of the promotion from previous years. The conclusion describes proposed budget and media timetable. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28002
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
zemková_2012_bp.pdf 2.414Mb PDF View/Open
zemková_2012_vp.pdf 353.0Kb PDF View/Open
zemková_2012_op.pdf 619.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account