Komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Lucie
dc.contributor.author Oškerová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-08T02:30:36Z
dc.date.available 2013-10-08T02:30:36Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22219
dc.description.abstract V teoretické části této bakalářské práce jsou objasněny pojmy související s marketingovou komunikací. Tyto pojmy jsou následně použity v praktické části. Jsou určeny cíle komunikace a cílové skupiny. Jednotlivá média a nástroje komunikace jsou volena tak, aby byly vhodně propojeny a splňovaly vytyčené cíle. Dále je vytvořen konkrétní komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana zahrnující podrobný časový harmonogram a stanovení rozpočtu. Závěrem je navržen způsob měření výsledků efektivnosti marketingové komunikace a zhodnocen celkový komunikační plán. cs
dc.format 74 s. cs
dc.format.extent 5265887 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject cíle komunikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales promotions en
dc.subject objectives of communication en
dc.subject target group en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana cs
dc.title.alternative The Communication Plan of Dance School Oriental Dances Jane en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of this bachelor thesis are explained concepts related with marketing communications. Then there are these concepts used in the practical part. There are also determined the communication objectives and target groups. The individual media and the tools of communication are chosen so that they are properly connected and meet the set objectives set. There is created a concrete communication plan of school called Oriental dances Jane, including a detailed timetable and setting the budget. Finally, it is suggested the method of measuring of results the efficiency marketing communication and evaluated the overall communication plan. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27956
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
oškerová_2012_bp.pdf 5.021Mb PDF View/Open
oškerová_2012_vp.pdf 330.7Kb PDF View/Open
oškerová_2012_op.pdf 379.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account