Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře
Author: Fritscher, Michal
Advisor: Štilec, Jan
Abstract: Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teorerická část obsahuje popis vzniku a rozvoje cestování a cestovního ruchu, dále charakterizuje subjekty cestovního ruchu, zabývá se historií a současností fotbalu. V praktické části práce následuje analýza trhu sportovně zaměřených zájezdů na fotbal, marketingový výzkum, zabývající se poten-ciálem zájezdů na zahraniční fotbalová utkání. Na základě výzkumu a SWOT analýzy je v projektové části práce navržen nový produkt cestovní kanceláře, kulturně poznávací zá-jezd zaměřený na fotbal. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22223
Date: 2012-06-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Grade for thesis and defense: A 26880


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fritscher_2012_dp.pdf 2.878Mb PDF View/Open
fritscher_2012_vp.pdf 548.2Kb PDF View/Open
fritscher_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account