Plán marketingové komunikace firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Müllerová, Ludmila
dc.date.accessioned 2013-10-08T04:25:15Z
dc.date.available 2013-10-08T04:25:15Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22263
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit návrh plánu marketingové komunikace pro firmu XY, která se zabývá velkoobchodní i maloobchodní činností v oblasti prodeje hraček. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Ve druhé části práce je popsána firma XY, její současné komunikační aktivity a návrh plánu marketingové komunikace na rok 2013. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 1655424 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject target group en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Plán marketingové komunikace firmy XY cs
dc.title.alternative Marketing Communications Plan in the Company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The goal of this document is to create a plan of marketing communication for the company XY, which engage wholesale and retail activities in sales of toys. This bachelor thesis is divided into two main parts, theoretical and practical part. The first part consists of theroretical knowledge of marketing communication and marketing communication mix. The second part describes the company XY, its current communication activities and a suggestion of marketing communication plan for 2013. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27952
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2012_bp.pdf 1.578Mb PDF View/Open
müllerová_2012_vp.pdf 344.6Kb PDF View/Open
müllerová_2012_op.pdf 417.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account