Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Souček, Miroslav
dc.date.accessioned 2013-10-08T08:04:40Z
dc.date.available 2013-10-08T08:04:40Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22330
dc.description.abstract Tato práce se zabývá marketingovou strategií ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii, zhodnotit a navrhnout možné změny pro zlepšení současného stavu s využitím teoretických poznatků. Práce je rozdělena do teoretické a praktic-ké části. Teoretická část se zabývá poznatky získanými z odborné literatury, vlastními zna-lostmi a jejich využitím v praxi. Praktická část zkoumá a analyzuje současný stav ve společ-nosti, stanovené marketingové cíle, hodnotí a porovnává získané informace a pomocí teoretic-kých poznatků určit volbu vhodné strategie. Jedním z hlavní údaji bude probíhající kampaň pro podporu strategie společnosti. cs
dc.format 69 s. (54 827 znaků) cs
dc.format.extent 2138236 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject mediální mix cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject media mix en
dc.title Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Strategy in the Company Allianz insurance Joins Stock Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated This thesis refers about marketing strategy in Allianz insurance Joins Stock Company. The aim this thesis is analysing marketing strategy, evaluting and suggest possible changes to improve the current situation with using of theoretical knowledge. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the knowledge derived from scientific literature, my own knowledge and wxperience in practice. The practical part examines and analyzes the current status in this company, set marketing targets, evaluates and compares the information and use theoratical knowledge to determine the choice of appropriate strategies. One of the main indication will be ongoing campaign to support the strategy of this company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27052
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
souček_2012_bp.pdf 2.039Mb PDF View/Open
souček_2012_vp.pdf 87.82Kb PDF View/Open
souček_2012_op.pdf 43.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account